FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania informacji o wybraniu przesyłki za pobraniem. Zioła, hamaki i inne akcesoria wysyłamy w ciągu 1-3 dni roboczych. Klatki 1-4 dni roboczych ze względu,że każda klatka robiona jest na zamówienie pod preferencje klienta.

Czy towar mogę odebrać osobiście?

Tak. Po wcześniejszej przedpłacie i po kontakcie telefonicznym lub za pośrednictwem email.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdują się w zakładce „Regulamin”.

Co zrobić, gdy przesyłka dojdzie do mnie uszkodzona?

Każda paczka w GRYZOmani jest ubezpieczona, ale pamiętaj, zanim podpiszesz odbiór przesyłki kurierowi – sprawdź czy paczka nie posiada żadnych uszkodzeń. Jeśli takowe zauważysz, PAMIĘTAJ aby został sporządzony ,,PROTOKÓŁ SZKODY” w obecności kuriera.

Pamiętaj! Roszczenia związane z uszkodzeniami paczki bez spisanego protokołu nie będą rozpatrywane!!

Mam problem z dokonaniem płatności

Skontaktuj się z nami tel. 570888104. Chętnie pomożemy ????

Czy zamówiona klatka, kojec będzie złożona? Czy będę musiał/a ją złożyć?

Otrzymane przez nas produkty wymagają samodzielnego montażu, wynika to z wielkości produktu oraz jego konstrukcji.

Jaki rozmiar klatki wybrać?

Im większa klatka, tym świnki są szczęśliwsze. Pamiętaj. Minimalny wymiar klatki dla dwóch świnek to 120×60 cm.

Czym mogę czyścić klatkę?

Do czyszczenia klatki można użyć zwykłych, bezpiecznych dla zwierząt środków czyszczących. Odpowiedni też będzie ocet rozcieńczony z wodą (1 część octu, 3 części wody).

Czy mogę kupić inny wymiar klatki, niż jest podany na stronie?

Tak, skontaktuj się z nami poprzez email lub telefonicznie.

Czy klatka jest bezpieczna dla małych świnek morskich?

Dla małych świnek morskich do 6 miesięcy zalecamy użycie pełnych paneli.

X